Середа
24.04.2024
04:36
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Кульбабки - наш клас
Головна Реєстрація Вхід
Каталог статей »
Меню сайту

Категорії розділу
Статті з виховання [18]
Матеріал для самоосвіти батьків,для підготовки до батьківських зборів вчителів
Розробки уроків [53]
плани-конспекти уроків для початкових класів
Корисні канікули [94]
Завдання на канікули, тренувальні вправи. Готуємось до 3 класу.
ДПА [9]
державна підсумкова атестація
Майбутнім першокласникам [26]

Наша підтримка
продвижение сайта бесплатно укладка ламината

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Статті » Статті з виховання

Загальні вимоги до оформлення письмових робіт з математики

              Загальні вимоги до оформлення письмових робіт з математики
   Навчальні письмові завдання з математики учні вико­нують у зошитах у клітинку.
Запис математичних завдань слід розпочинати на другій повній клітинці зверху та другій клітинці від поля чи згину сторінки зошита.
   Між записами дати, назви роботи та її виду в зошитах з математики пропускають одну клітинку.
   Між кінцевим рядком завдання однієї письмової роботи і початком наступної в зошитах з математики слід пропускати чотири клітинки для виставляння оцінки та для поміток учителя
   Літери і цифри пишуть у клітинці зошита похило. Кожну цифру, знак і літеру записують у окремій клітинці.
Цифри в 1-4 класах записуються висотою в одну клітинку. Малі літери в 1-2 класах – висотою в одну клітинку, в 3-4 кла­сах – 2/3 клітинки. Великі літери в 1-4 класах пишуть заввишки в півто­ри клітинки.
   Математичні вирази можна розміщувати в рядок або в стовпчик.
   Між виразами відстань добирають довільно (2-3 клітинки), але з дотриманням си­метрії та економії паперу.
   Для полегшення пошуку способу розв’язання задачі пропонується записувати текст задачі коротко, використовуючи різноманітні форми: схему, таблицю, графічні умовні позначення, малюнок, орієнтуючись на опорні слова тексту. Добір форми скороченого запису задачі учень здійснює самостійно. Незначні неточності в записі короткої умови не впливають на оцінку.
   У запитанні задачі найменування одиниць величини пишуть повністю, наприклад:
Скільки кілограмів картоплі в двох кошиках?
Після чисел найменування пишуть скорочено:
– без крапки: 3 мм,  5 см, 7 дм, 9 м, 12 км; 2г, 7 кг, 9 ц, 10 т; 12 с, 17 хв, 15 год; 15 грн;
крапка ставиться після скороченого найменування грошової оди­ниці – копійки: 20 к.
Одиниці швидкості скорочено записують так: 60 м/с (або 60 м за 1 с), 17 км/год (або 17 км за 1 год).
Одиниці площі: 18 см2, 31 дм2, 73 м2 . Висота цифри 2 біля літери становить 1/2 клітинки.
Назви предметів біля цифри записують за правилами ско­рочень:                     
 8 д. (8 дерев), 14 гр. (14 грибів), 36  ябл. (36 яблук).
У відповіді до задачі назви предметів пишуть повністю: учень прочитав   5 казок.
У 1  класі відповідь задачі записують коротко, наприклад: 7 кг цукру. Повну відповідь рекомендується записувати, починаючи з 2 класу, її слід будувати за загаль­ними правилами побудови речень (відповідей на запитання).
У складеній задачі після кожної дії, окрім останньої, коротко записується пояснення, наприклад:
1) 18 + 9 = 27 (кг ) – зібрали яблук.
2) 27 : 3 = 9 (кг)

Відповідь: в один ящик умістилось 9 кг яблук.

 

Категорія: Статті з виховання | Додав: ruslanus (31.01.2014)
Переглядів: 3138
Вхід на сайт

Пошук

Цікаві сайти
http://leontyev.at.ua
Презентації для дітей

...