Неділя
28.04.2024
23:54
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Кульбабки - наш клас
Головна Реєстрація Вхід
Блог »
Меню сайту

Категорії розділу
Домашні завдання [0]
Рекомендаціїї щодо виконання робіт; інструкції, пояснення складних завдань.
Важливі новини [43]
Термінові об'яви, повідомлення для батьків
Додаткові завдання [151]
Цікаві завдання для закріплення пройденого матеріалу.
Наша квітка [20]
Будь-який матеріал пов'язаний з кульбабкою: казки, вірші, пісні, малюнки, тощо.

Наша підтримка
продвижение сайта бесплатно укладка ламината

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2014 » Грудень » 11 » Самостійна робота з читання
16:44
Самостійна робота з читання

САМОСТІЙНА РОБОТА З ЧИТАННЯ

Прочитай уважно текст.
                                 ЯК Я СТАВ ВІДМІННИКОМ
Я не вірю ні в які чудеса. На відміну від моєї сусідки по парті Каті Мишки. Вона навіть уважає, що й сама вміє трохи чаклувати. Звісно, я в цьому сумніваюся. Але помічав, що, коли Катя не хоче, щоб її викликали до дошки, вона щось шепоче собі, і її не викликають.
Якось Катя сказала мені:
– Півнику (прізвище в мене таке), хочеш одержати одинадцять балів з української мови?
– Я знаю, що це неможливо, – відповів їй, – тому про таке й не мрію.
– А якщо я тобі допоможу? – не вгавала Мишка.
– Почаклуєш? – запитав я.
– Авжеж, тільки ти повинен виконати всі мої умови.
І якщо у твоєму щоденнику з’явиться одинадцятка, то віддаси мені свій брелок для ключів. Я погодився. Бо впевнений, що швидше вся школа ходитиме на головах, ніж Леся Степанівна виведе в журналі
навпроти мого прізвища одинадцять. Мишка загадала мені на завтра вивчити параграф 27 і розповісти їй. Наступного дня після уроків вона прискіпливо питала мене, ще й диктант примусила написати.
А в п’ятницю був урок української мови. Я, чесно кажучи, хвилювався і не насмілювався підняти руку. Допомогла Катя, вона весь час штовхала мене в бік, аж поки Леся Степанівна не запитала її:
– Мишко, ти хочеш до дошки?
– Ні, це не я, а Сашко Півник хоче.
– Ну що ж, Півнику, іди відповідай, – сказала вчителька.
І я пішов. Коли я розповідав, Леся Степанівна здивовано дивилася на мене. Потім сказала:
– Півнику, я приємно вражена і з задоволенням ставлю тобі одинадцять балів.
Коли я сів за парту, Мишка одразу ж прошепотіла:
– Віддавай брелок, ти обіцяв.
А я не сперечався. Через кілька днів Мишка знову запитала мене:
– Одинадцять балів з природознавства хочеш?
– Це теж можливо? – засумнівався я.
– Авжеж! – відповіла Мишка впевнено.
І все повторилося. Я вивчив параграф із природознавства. Мишка знову вимогливо перевірила, я одержав гарну оцінку. А потім почав отримувати одинадцятку за одинадцяткою. Довелося віддати Мишці свій рожевий фломастер, гумку і ще багато чого. Зате в наступному семестрі я став відмінником. У чаклунство я не вірю, але пояснити те, що сталося, не можу. Спробуйте ви. (350 слів)
                                                                          За Ольгою Бусенко
Виконай завдання.
1. Визнач жанр прочитаного твору.
А    народна казка
Б    авторська казка
В    оповідання
2. Хто є головним героєм твору?
А    Сашко Півник
Б     Катя Мишка
В     Леся Степанівна
3. Яким був учень Сашко Півник?
А    лінивим, байдужим
Б    здібним, але лінивим
В    наполегливим, упевненим
4. З якого предмета учень Сашко Півник отримав першу гарну оцінку?
А    з української мови
Б    з математики
В    з природознавства
5. Визнач головну думку твору.
А    Знання – найбільша цінність.
Б    Учитися ніколи не пізно.
В    Тільки наполегливою та старанною працею можна досягти успіху.
6. Установи відповідність між назвою літературного жанру та його визначенням.
Скоромовка – •                     • короткий влучний народний
                                                 вислів повчального характеру,
                                                 часто римований.
Легенда – •                           • жартівливий вислів, складений
                                                 з важких для швидкої вимови
                                                 слів.
Прислів’я – •                        • твір-переказ про події, факти,
                                                людей, оповитий казковістю,
                                               фантастикою.
7. Постав і запиши два запитання за змістом твору.
1._______________________________________________
2._______________________________________________
8. Що, на твою думку, допомогло Сашкові стати відмінником?

______________________________________________________
______________________________________________________

Категорія: Додаткові завдання | Переглядів: 3632 | Додав: ruslanus
Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Грудень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Архів записів

Цікаві сайти
http://leontyev.at.ua
Презентації для дітей

...