Ваш ребёнок не хочет ходить в музыкальную школу? Постарайтесь убедить его не бросать занятия – игра на музыкальном инструменте идёт на пользу развивающемуся детскому мозгу.
Если ребёнок любит приврать, постарайтесь объяснить ему, что, говоря правду, он доставит вам удовольствие – это будет более эффективным способом борьбы с враньём, нежели простое наказание.
Навчальні письмові завдання з математики учні виконують у зошитах у клітинку. Запис математичних завдань слід розпочинати на другій повній клітинці зверху та другій клітинці від поля чи згину сторінки зошита. Між записами дати, назви роботи та її виду в зошитах з математики пропускають одну клітинку. Між кінцевим рядком завдання однієї письмової роботи і початком наступної в зошитах з математики слід пропускати чотири клітинки для виставляння оцінкита для поміток учителя. Літери і цифри пишуть у клітинці зошита похило. Кожну цифру, знак і літеру записують у окремій клітинці. Цифри в 1-4 класах записуються висотою в одну клітинку. Малі літери в 1-2 класах – висотою в одну клітинку, в 3-4 класах – 2/3 клітинки. Великі літери в 1-4 класах пишуть заввишки в півтори клітинки. Математичні вирази можна розміщувати в рядок або в стовпчик.
У Швеції, найбільш передовій в питаннях дитячого виховання країні Європи, реєструється найбільше число дитячих неврозів і підліткових самогубств. Психологи відкрили разючу залежність: повна відсутність покарань не знижує, а збільшує тривожність у дітей. Те ж саме відбувається й у результаті використання надмірно суворих покарань, особливо тілесних. Як же можна карати дитину, щоб не зашкодити її психіці й у той же час досягти бажаного результату?
Механізм взаєморозуміння не такий простий, як здається на перший погляд. Як не намагаємося ми пов'язати його з поняттям обов'язку, необхідності, слухняності — марна справа. Бо справжня допомога буває лише добровільно, не примусово.
Одна з головних турбот батьків – це турбота про те, щоб діти вчилися, здобували широкі й різноманітні знання, а також уміння й навички, необхідні для життя й для майбутньої спеціальності. Діти вчаться у школі, але їхні успіхи багато в чому залежать від батьків, від того, як вони організували підготовку дитини до школи, від їхньої допомоги в перші роки навчання.
Мультиплікаційні фільми невипадково улюблені дітьми різного віку. Яскраві, видовищні, образні, з одного боку, і прості, ненав'язливі, доступні з іншого, мультики, близькі за своїми розвиває, виховним можливостям казці, грі, живого людського спілкування. Персонажі мультиплікаційних фільмів демонструють дитині найрізноманітніші способи взаємодії з навколишнім світом. Вони формують у малюка первинні уявлення про добро і зло, еталони гарного і поганого поводження.
Важливим для психічного здоров'я дитини є психологічний клімат родини. Він суттєво впливає на дитину, спричиняє стан комфорту або ж дискомфорту.
Дуже важливо, щоб батьки могли вчасно реагувати на зміни психічного здоров'я дитини, наприклад, за допомогою її малюнків. Психологи вже давно свідчать про важливість дитячого малювання - не тільки як шляху психічного розвитку, а й як засобу діагностики психічного стану. Л.Виготський вважав, що дитяче малювання - це графічна мова, яка міститься десь посередині між жестами та усним мовленням, з одного боку, та письмовою мовою - з іншого.
Як
видно, дитяча брехня небезпечна не тільки тим, що вас вводить в оману, а й тим,
що дитина відсторонюється від вас ! А це свідчення того, що дитина сумнівається
у вашій безумовній любові !