Неділя
19.05.2024
01:57
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Кульбабки - наш клас
Головна Реєстрація Вхід
Каталог статей »
Меню сайту

Категорії розділу
Статті з виховання [18]
Матеріал для самоосвіти батьків,для підготовки до батьківських зборів вчителів
Розробки уроків [53]
плани-конспекти уроків для початкових класів
Корисні канікули [94]
Завдання на канікули, тренувальні вправи. Готуємось до 3 класу.
ДПА [9]
державна підсумкова атестація
Майбутнім першокласникам [26]

Наша підтримка
продвижение сайта бесплатно укладка ламината

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Статті » Розробки уроків

Урок мистецтва 2 клас "Музична казка продовжується"
Тема 11. Музична казка продовжується (І частина)
Мета: ознайомити учнів з музичними інструментами (літаври, барабан, кларнет,фагот, валторна); 
дати поняття «група оркестру»; 
продовжити розучування пісні «Різні голоси».


Вступ
Cьогодні ми будемо слухати продовження музичної казки Сергія Прокоф’єва «Петрик і Вовк».


Продовження розучування пісні «Різні голоси»
Пригадайте веселу пісню-гру «Різні голоси», яку ви прослухали і почали розучувати на минулому уроці.
Пригадайте, як її потрібно співати.
Який динамічний відтінок зазначений у нотах?
Якщо є сумніви – зверніться до «Музичної абетки».


Караоке. Інсценізація пісні «Різні голоси» СКАЧАТИ
А тепер кожен оберіть образ, в якому ви будете виконувати пісню.
Під час співу намагайтеся рухами та тембром голосу передати своєрідність кожної тваринки.


Слухання. С. Прокоф’єв. Симфонічна казка «Петрик і Вовк» (продовження)

http://lisschool14.ucoz.ua/_ld/0/30_S_Prokofev_Petr.mp3

http://lisschool14.ucoz.ua/_ld/0/31_S_Prokofev_Petr.mp3

http://lisschool14.ucoz.ua/_ld/0/32_S_Prokofev_Petr.mp3

http://lisschool14.ucoz.ua/_ld/0/33_S_Prokofev_Petr.mp3

http://lisschool14.ucoz.ua/_ld/0/34_S_Prokofev_Petr.mp3

Настав час послухати продовження симфонічної казки про Петрика і Вовка. Пригадуєте, про що вона?
Одного ранку Петрик вийшов погуляти і зустрів Пташку та Качку. У музичному творі голосом Пташки була флейта, а за Качку говорив гобой. Петрика зобразив музичний квартет; це цілих чотири інструменти.
Тепер ми дізнаємося, що було далі.


Слухання та аналіз. С. Прокоф’єв. Симфонічна казка «Петрик і Вовк» Теми Кішки, Дідуся, Вовка, Мисливців

СКАЧАТИ ТЕМА КІШКИ

СКАЧАТИ ТЕМА ДІДУСЯ

СКАЧАТИ ТЕМА ВОВКА

СКАЧАТИ ТЕМА МИСЛИВЦІВ

Отже, «Качка плавала в калюжі, а Пташка кружляла й гралася неподалік від неї. Аж раптом Петрик помітив, що по траві до них підкрадається Кішка. «Зараз я схоплю Пташку!» – подумала Кішка. Нечутно, на своїх оксамитових лапках вона наближалася до неї".
Тему Кішки виконав дерев'яний духовий інструмент – кларнет. Він так хитро співав.
Прослухаймо цей момент ще раз.

Далі от що було: «Стережись!» – вигукнув Петрик і вибіг за хвіртку, щоб відігнати Кішку. Пташка миттю злетіла на дерево. З хати вийшов Дідусь. Він дуже сердився через те, що Петрик вийшов за хвіртку: «А раптом з лісу вискочить Вовк?» – хвилювався дідусь.
Тему Дідуся виконав дерев'яний духовий інструмент – фагот. Послухаймо його звучання ще раз.


Аж ось із лісу вийшов величезний Вовк.
Петрик не злякався його, навіть вирішив зловити.
Представити образ страшного Вовка композитор доручив одразу трьом валторнам – мідним духовим інструментам. Послухаймо ще раз, як вони звучать.


«Потім із лісу вийшли Мисливці. Вони йшли слідами Вовка і стріляли зі своїх рушниць».
Коли з’явилися Мисливці, почало гримати. Це тому, що Тему Мисливців виконали інструменти з групи ударних: литаври та інструменти, назву яких вам потрібно відгадати.
Хто дріб вибиває,
Коли марші грає?
Він гучний голос має
І всіх дітей скликає.


В музиці група – це музиканти, які грають на однорідних інструментах. Наприклад, група ударних чи група струнних.
А тепер прослухаймо тему Мисливців ще раз.

Кожен музичний інструмент не тільки виконує тему персонажа, а й передає його характер.
Чи можна передати образ Дідуся грою на флейті?
Чи підходить тембр валторни до образу Кішки?


Питання
Що таке група музичних інструментів?
Які ви знаєте групи однорідних інструментів в оркестрі?
Які інструменти оркестру виконували теми Кішки, Дідуся, Вовка та Мисливців?


Підсумки уроку, перехід до другого уроку
На сьогоднішньому уроці ми прослухали музичну казку! А після перерви виліпимо тваринку.


Тема 11. Музична казка продовжується (ІІ частина)


Вступ
Сьогодні ми навчимося ліпити знайому незнайомку.

Перегляд фрагмента м/ф «Петрик і Вовк»


Для початку продовжимо перегляд мультфільму «Петрик і Вовк». Погляньмо на образи симфонічної казки, створені американськими мультиплікаторами. 


Гра «Приховані помилки»
Чи правильно змальовані персонажі музичних тем?


Перегляд та аналіз фрагментів м/ф «Пригоди кота Леопольда»,


«Леді та Бродяга»



Або на російській мові  http://youtu.be/1SCcSJMMwao 

Хто з персонажів симфонічної казки сподобався вам найбільше? 

Серед котів є дуже чемні й виховані, наприклад такі, як Кіт Леопольд. І пісні в нього такі ж приємні. Послухайте!

Леопольд – це виняток. Ще коти можуть бути такими ж, як безсоромні та нахабні сіамські кішки з мультфільму «Леді та Бродяга». І музика в них така ж злодійкувата.

Порівняйте різні образи кицьок


Практична робота «Котик-муркотик»


У давнину котів дуже шанували. В Єгипті навіть вважали, що це боги, які спустилися на землю. Крім того, коти та кішки рятують людей від хвороб, які переносять миші та пацюки. Учені довели, що кішка, яка живе вдома, лікує своїх господарів. 
А зараз виліпимо котика з пластиліну. Характер тваринки буде такий, який ви захочете самі! Готуємо пластилін для роботи: розминаємо його.
Відокремлюємо невеликий шматок пластиліну. Робимо кульку – голову котика.
Шматок пластиліну більшого розміру розкатуємо у формі циліндру. Це тулуб котика.
Пластичним способом витягуємо основні частини, ніжки, хвостик, шию.
Формуємо передню частину. Прикріпляємо до шиї голівку.
Способом витягування виліплюємо мордочку та вушка котика.
Стекою позначаємо очі та ніс.
Загладжуємо нерівності, надаємо фігурі котика характерних ознак.
Готову фігурку можна розфарбувати гуашшю, додати елементи декору.
Зліплений власноруч котик стане чудовим подарунком для ваших батьків чи друзів.


Підсумки уроку
Ваші котики – наче справжні! Таке враження, що вдома у всіх живуть коти та кицьки.
Після виставки ваших робіт заберіть зліпленого котика додому. Нехай він у вас живе, щоб ніхто не хворів, адже коти лікують, пам’ятаєте?

Категорія: Розробки уроків | Додав: ruslanus (15.10.2013)
Переглядів: 4797
Вхід на сайт

Пошук

Цікаві сайти
http://leontyev.at.ua
Презентації для дітей

...