Субота
18.05.2024
22:18
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Кульбабки - наш клас
Головна Реєстрація Вхід
Каталог статей »
Меню сайту

Категорії розділу
Статті з виховання [18]
Матеріал для самоосвіти батьків,для підготовки до батьківських зборів вчителів
Розробки уроків [53]
плани-конспекти уроків для початкових класів
Корисні канікули [94]
Завдання на канікули, тренувальні вправи. Готуємось до 3 класу.
ДПА [9]
державна підсумкова атестація
Майбутнім першокласникам [26]

Наша підтримка
продвижение сайта бесплатно укладка ламината

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Статті » Розробки уроків

Урок мистецтва 3 клас. Лясолька і Барвик у Країні Мистецтв

Тема 1. Лясолька і Барвик у Країні Мистецтв (І частина)
Вступ 
Шановні третьокласники, запрошуємо вас у мистецькі мандри! У них крок за кроком ви розкриєте таємниці художніх шедеврів і, наповнивши вітрила фантазією, зможете творчо передавати власні ідеї та настрої. Ми познайомимося з творами мистецтва та завітаємо у багатий світ людських почуттів, переживань і прагнень. На нас уже чекають нотки та фарби, пісні й картини! Уперед! До нових знань! 
Відомості про камертон; знайомство з „Пісенькою Лясольки” 
Камертон – прилад для настроювання інструментів, співаків хору. Він відтворює звук, що відповідає ноті ля 
Демонстрація „Пісеньки Лясольки” 
Сл. Л. Глазунової, 
муз. Л. Масол 
Розучування „Пісеньки Лясольки” 
Розглянемо нотний запис пісні. Зверніть увагу, що крім ноток ля і соль у ньому є й інші: до, ре, мі, фа, сі. Слід пам’ятати, що всі ноти позначають висоту музичних звуків. 
до, ре мі, фа, соль, ля, сі, до. 
Демонстрація „Пісеньки Барвика” 
Сл. Л. Глазунової, 
муз. Л. Масол 
Розучування „Пісеньки Барвика” 
Під час розучування покажіть рух мелодії рукою. Немов ставите на папері крапки-ноти: то вище, то нижче. 
Перегляд фрагмента х/ф «Гаррі Поттер» 
У Країні Мистецтв живе багато героїв казок. Наприклад, особисто герой сучасної фантастичної казки-пригоди англійської письменниці Джоан Роулінг Гаррі Поттер! В юного чарівника є вірні друзі, які допомагають йому здійснювати сміливі вчинки! Про них навіть фільм зняли, і не один. 
Перегляньмо фрагмент однієї з пригод Гаррі Поттера та його друзів. 
А після перегляду спробуйте назвати кілька рис характеру Гаррі Поттера, які вам запам’яталися. 
Слухання П. Чайковський. Балет „Спляча красуня”. Вальс 
Герої письменниці Джоан Роулінг нагадали нам про одну з королев Країни Мистецтв – її величність Літературу! А побачили ми все завдяки її найближчій подрузі – принцесі Кінематографії. Вона у Країні Мистецтв одна з наймолодших! 
У казках добрі феї допомагають красуням-принцесам перемогти зло. Під час цього, як правило, звучить урочиста музика, адже вона здатна передати почуття, які неможливо висловити. 
Послухайте музичний уривок і скажіть, які почуття казкової героїні передає музика. 
Аналіз прослуханого твору 
Які кольори відповідають настроям музики? 
Які почуття казкової героїні передала музика? 
Ви, напевне, впізнали казкову героїню – сплячу красуню принцесу Аврору. А розповіла нам про неї музика з балету Петра Чайковського «Спляча красуня». 
Перегляд фрагмента м/ф «Спляча красуня» 
Питання 
Яких казкових героїв ми зустріли у Країні Мистецтв? 
Які мистецтва допомогли нам побачити історію Гаррі Поттера? 
Що таке камертон? 
Підсумки уроку, перехід до другого уроку 
Ми б могли самі намалювати мультик, однак нам варто розпочати зі створення ілюстрацій, а що таке ілюстрації, ви дізнаєтеся відразу після перерви.

Тема 1. Лясолька і Барвик у Країні Мистецтв (II частина)
Вступ 
Продовжимо нашу подорож Країною Мистецтв, де живе так багато казкових героїв! 
Пригадайте, з ким із них ми познайомилися на минулому уроці. 
Відомості про ілюстрацію 
Найцікавіше читати казки, коли в книжці багато кольорових ілюстрацій, тобто зображень, які наочно пояснюють або доповнюють друкований текст. Наприклад, малюнок чи фотографія. 
Ілюстрація – зображення, яке наочно пояснює або доповнює друкований текст 
Ілюстрації допомагають уявити все те, про що написано в книжці. 
Уважно розгляньте ілюстрації до казок. Розкажіть про героїв, зображених художником. 
Споглядання та аналіз репродукцій (М. Жук. «Казка» В. Васнецов. «Оленка») 
Які казкові герої зображені на картинах? 
Музично-театральна гра «Оживи картину» 
П. Холодний. «Казка про дівчину і паву» 
Розгляньте картину. 
Зобразіть спілкування дівчинки з казковим птахом за допомогою музичних інтонацій, жестів та рухів 
Практична робота «Лясолька і Барвик у Країні Мистецтв» 
Намалюйте ілюстрацію до нової казки «Лясолька і Барвик у Країні Мистецтв». 
Приготуйте білий аркуш паперу, простий олівець, воскову крейду та акварельні фарби. 
На аркуші паперу простим олівцем позначаємо лінію горизонту. 
На передньому плані малюємо фігури головних героїв – Лясольки та Барвика. 
Простим олівцем промальовуємо деталі композиції – дерева, рослини, комахи та інші. 
Восковою крейдою розфарбовуємо персонажів. 
Розпочинаємо роботу акварельними фарбами. Для неба обираємо блакитну фарбу. Працюємо великим пензлем широкими мазками. 
Теплими відтінками зеленого кольору прописуємо траву. 
У верхній частині композиції зображаємо веселку. 
Змінюємо пензлик на тонший. Акуратно промальовуємо фарбами всі деталі композиції. 
Питання 
Що таке ілюстрація? 
Які картини з казковими персонажами ви сьогодні розглянули? 
Підсумки уроку 
Ми створили чудові ілюстрації! Сьогодні ми справді багато дізналися: зазирнули до Країни Мистецтв, познайомилися з казковими героями, книжковими ілюстраціями і навіть самі їх малювали!
 

Категорія: Розробки уроків | Додав: ruslanus (18.09.2014)
Переглядів: 7532
Вхід на сайт

Пошук

Цікаві сайти
http://leontyev.at.ua
Презентації для дітей

...