Субота
18.05.2024
22:42
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Кульбабки - наш клас
Головна Реєстрація Вхід
Каталог статей »
Меню сайту

Категорії розділу
Статті з виховання [18]
Матеріал для самоосвіти батьків,для підготовки до батьківських зборів вчителів
Розробки уроків [53]
плани-конспекти уроків для початкових класів
Корисні канікули [94]
Завдання на канікули, тренувальні вправи. Готуємось до 3 класу.
ДПА [9]
державна підсумкова атестація
Майбутнім першокласникам [26]

Наша підтримка
продвижение сайта бесплатно укладка ламината

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Статті » Розробки уроків

Урок мистецтва 3 клас. Портретна галерея

Тема 7. Портретна галерея (I частина)
 
Вступ 
Cьогодні ми зазирнемо в казковий світ Шарля Перро, зустрінемося з його героями. 
Розпочнемо з музичної портретної галереї! 
Відомості про казки Ш. Перро, сюїту 
Напевне, всі знають казки французького письменника Шарля Перро "Червона шапочка", "Кіт у чоботях"… Перро об'єднав декілька популярних творів у збірку "Казки Матінки Гуски". 
Матінка Гуска – це старенька казкарка! 
Композитор Моріс Равель, теж дуже відомий, теж француз, створив сюїту для двох фортепіано, яку назвав "Моя Матінка Гуска". До неї увійшли музичні портрети казкових персонажів Шарля Перро. 
Сюїта – це музичний твір, що складається з кількох завершених п'єс. 
Моріс Равель склав збірку п’єс "Моя Матінка Гуска" для маленьких дітей своїх друзів. Композитор їх дуже любив, адже не мав власних. 
Отож, послухаймо портрети хлопчика-мізинчика та сплячої красуні з сюїти Моріса Равеля «Моя Матінка Гуска». 
Поміркуйте, які музичні фарби використав композитор, щоб їх зобразити. 
Слухання. М. Равель. Сюїта «Моя Матінка Гуска». П’єса «Хлопчик-мізинчик» 
Слухання. М. Равель. Сюїта «Моя Матінка Гуска». П’єса „Павана красуні, що спить у лісі” 

Аналіз прослуханих творів 
Які музичні фарби композитор використав для зображення героїв? 
Як композитор змалював звуками портрет «хлопчика-мізинчика»? 
Мелодія звучала на фоні безперервного неквапливого руху акомпанементу, немов розповідала про безкінечний шлях хлопчика-мізинчика, що йде додому. 
Як композитор створив портрет сплячої красуні? 
Красуню ми почули в ніжній, трішки сумній мелодії, повільному темпі, прозорій фактурі. 
П’єса називається «Павана красуні, що спить у лісі». 
Павана – це старовинний повільний танець, що виконували на королівських балах. 
Спів із нот 
Визначте ноти за висотою і назвіть їх у ритмі. 
А ще – просольфеджуйте. 
Наступне завдання: прочитайте текст поспівки, проспівайте її зі словами; зверніть увагу на динамічні відтінки. 
Демонстрація „Пісеньки Червоної Шапочки” 
Сл. Ю. Михайлова, 
муз. О. Рибникова 
Розучування „Пісеньки Червоної Шапочки” 
Питання 

Яких героїв казок французького письменника Ш. Перро ви знаєте? 
Як називається сюїта для фортепіано М. Равеля? 
Підсумки уроку, перехід до другого уроку 
Казкових героїв Шарля Перро ми намалюємо на наступному уроці! Зустрінемося після перерви!

Тема 7. Портретна галерея (II частина)
 
Вступ. Відомості про портрет 
Тепер можна відвідати справжню художню галерею. Однак спочатку пригадайте, що таке портрет. 
Портрет – це зображення людини, а також жанр образотворчого мистецтва. 
Намалювати портрет не так і легко! 
Сьогодні ми спробуємо це зробити. 
Споглядання та аналіз репродукцій 
Що художник-портретист може розповісти про людину? 
Потрібно уважно вдивлятися в обличчя, щоб розгадати характер, відчути настрій, зрозуміти думки людини. 
Розгляньте портрети і розкажіть про характер, настрій, думки зображених людей. 
Пабло Піскассо. «Арлекін» 
Анрі Ватто. «Жиль» 
Цікаво, ким були зображені на них люди? Наприклад, хлопчик з картини Пабло Пікассо? 
Можна скласти про нього розповідь! 
А якщо комусь більше сподобався другий портрет, можна скласти розповідь і про нього. Ми бачимо автопортрет французького художника Анрі Ватто в костюмі П'єро. На батьківщині його називали Жилем. 
Відомості про автопортрет. Творче завдання 
Автопортрет – зображення художником самого себе 
Оберіть картину і складіть розповідь про зображену на ній людину 
Практична робота «Портрет казкового героя» 
А тепер створимо портрет улюбленого казкового персонажа! 
Спочатку – словесний, а потім – спробуємо його намалювати 
Героя портрету оберіть самостійно. Наприклад, Котигорошко чи Дюймовочка – усі вони герої казок. 
Простим олівцем малюємо загальний обрис голови, шию та плечі. 
Проводимо лінію симетрії, відносно якої ліва і права частини обличчя будуть однаковими. 
Овал поділимо на дві рівні частини – це лінія очей. 
На обличчі можна визначити 3 рівні частини: від волосся до лінії брів, 
від лінії брів до кінчика носа, 
від кінчика носа до підборіддя. 
Верхній край вуха розміщуємо на лінії брів, нижній – на рівні основи носа. 
Нижню частину голови також розділимо на 3 частини. На верхній лінії – лінія губ, 
на нижній – середина підборіддя. 
Малюємо обличчя, враховуючи індивідуальні особливості героя. 
Практична робота «Портрет казкового героя» (продовження) 
Роботу кольором розпочинаємо з фону. На палітрі створюємо колір тла і замальовуємо його. 
Підбираємо колір для одягу казкового героя, промальовуємо його. 
На палітрі створюємо колір обличчя. Для цього жовтий змішуємо з червоним та білим кольорами. Мазки кладемо по формі. 
Підбираємо колір для волосся, малюємо його. 
Пишемо очі та рот, промальовуємо деталі образу. 
Питання 
Чим відрізняється портрет від автопортрета? 
Про що розповідає художник-портретист? 
Підсумки уроку 
Сьогодні ми багато дізналися про портрет і навіть намалювали своїх улюблених казкових персонажів!
 

Категорія: Розробки уроків | Додав: ruslanus (12.10.2014)
Переглядів: 4952
Вхід на сайт

Пошук

Цікаві сайти
http://leontyev.at.ua
Презентації для дітей

...