Закріплюється вміння визначати наголошені голосні звуки в словах. Діти мають потренуватись у визначенні наголошених складів, вимовляючи їх у словах з більшою силою голосу. Закріплюють поняття про ненаголошений голосний (ненаголошеним називається голосний в ненаголошеному складі). Тренуються у вимові слів з ненаголошеними «е», «и». Спостерігають за вимовою голосних в наголошеному складі та в ненаголошеному і порівнюють їх вимову. Бачать, що, незалежно від вимови, голосний в наголошеному і ненаголошеному складі позначають однією, тією ж самою буквою. Навчаються добирати перевірні слова, щоб визначити, яку букву писати в ненаголошеному складі.
Вправа «Перенос слів» не тільки вчить ділити слова на дві частини для переносу, а й містить правила переносу слів, які повторюють учні, виконуючи завдання вправи. Коли вчиш іншого (в даному випадку Незнайка), мобілізуються пізнавальні здібності, пам'ять, увага і уважність, мислення. Вибираючи правило, якого не вчив Незнайко, учень перечитує всі правила переносу кілька разів, вникає в його суть, запам'ятовує формулювання.
Інтерактивні вправи для закріплення, повторення, узагальнення вивченого з цієї теми.
Виконуючи значну кількість тренувальних вправ, другокласники усвідомлюють поняття про підмет і присудок, вчаться визначати їх у реченні та позначати традиційним підкресленням підмета - однією лінією, присудка - двома.
Для продовження натискай трикутник у правому верхньому кутку.